INFORMACIJE NASTAVITVE ZASEBNOSTI

Spremembe nastavitev se nanašajo samo na iskalnik in napravo, ki ju trenutno uporabljate.
Piškotki, ki so potrebni za normalno delovanje
Analitični piškotki (Google Analytics)

informacije

POLITIKA PIŠKOTKOV

V spletni trgovini se uporabljajo:
Tehnični piškotki - ti piškotki so na spletni strani www.agencija-zajcek.net in www.az-darila.si potrebni za pravilno delovanje spletne strani, in so sledeči:Sejni piškotki, ki so uporabljeni za to, da si spletno mesto zapomni uporabnikove vnose v spletne obrazce, nakupovalno košarico, ipd. Taki piškotki so nujno potrebni, da si stran zapomni in izvede uporabnikovo zahtevo.

Piškotki za namen analiziranja prometa - analitični piškotki - (štetje obiskovalcev, identifikacija brskalnikov in ključnih besed, ki vodijo na mesto, problemi pri navigaciji)Google Analytics piškotki, so uporabljeni za spremljanje obiska na  www.agencija-zajcek.net in www.az-darila.si, za spremljanje prodaje in spremljanje drugih navad uporabnikov, ki se kažejo na www.agencija-zajcek.net in www.az-darila.si

Upravitelj spletnega mesta www.agencija-zajcek.net in www.az-darila.si je Agencija Zajček d.o.o.  Dunajska cesta 114, Ljubljana 1000, ID za ddv SI15402487 
Opredelitev pojmovUpravitelj spletnega mesta je podjetje ali posameznik, ki je hkrati tudi lastnik spletnega mesta in samostojno ali v sodelovanju z zunanjimi izvajalci skrbi za pravilno delovanje spletnega mesta. Piškotki na stranigdpr_obvezniVezan na obvetilo o piškotkih. Ta piškotek se uporabi pri izjavi dovoljenja uporabe sistemskih piškotkov, ki so nujno potrebni za delovanje spletne trgovine
Sistemski piškotek, ki je potreben za delovanje obvestila o piškotkih.
Življenska doba: Trajanje seje

gdpr_analyticsVezan na obvestilo o piškotkih. Ta piškotek se uporabi pri izjavi dovoljenja uporabe piškotkov in je vezan na Google Analytics. Ta piškotek dobi vrednost false v kolikor se uporabnik ne strinja z uporabo analitike na strani "nastavitve zasebnosti". V kolikor ima ta piškotek vrednost false se blokira nalaganje Google Analytics orodja.
Sistemski piškotek, ki je potreben za delovanje obvestila o piškotkih.
Življenska doba: Trajanje seje

PHPSESSIDSpremlja status trenutne seje.
Sistemski piškotek programskega jezika PHP.
Življenska doba: trajanje seje

webpNamenjen prikazu optimiziranih slik v formatu webp.
Sistemski piškotek, ki skrbi za prikazovanje formata webp.
Življenska doba: čas trajanja seje

_gatGoogle Analytics piškotek, namenjen omejevanju pošiljanja request-ov za namen zbiranja anonimnih analitičnih podatkov
Življenska doba: 1 minuta

_gaGoogle Analytics piškotek, namenjen zbiranju anonimnih analitičnih podatkov
Življenska doba: 2 leti

_gidGoogle Analytics piškotek, namenjen zbiranju anonimnih analitičnih podatkov
Življenska doba: 1 dan

DOSTAVA

Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku 1-3 delovni dni, šteto od dneva dokončne potrditve naročila. Prejeta naročila do 12. ure praviloma odpremimo še isti dan, razen med vikendi in prazniki. V spletni trgovini www.agencija-zajcek.net in www.az-darila.si nudimo različne načine dostave:
Osebni prevzem
GLS dostavna služba


Strošek dostave na območju Republike Slovenije za naročila nižja od 200,00€ znaša 8 €, za naročila višja od 200 € je pošiljanje brezplačno.

Osebni prevzem
Izdelke, naročene v spletni trgovini, lahko osebno prevzamete v  našiposlovalnici. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo na vašo mobilno številko ali preko elektronske pošte.
Lokacija :
Agencija Zajček d.o.o.
Dunajska cesta 114, Ljubljana 1000

tel:+ 386 41 947 065

2. GLS dostavna služba
Naročene izdelke v naši spletni trgovini dostavlja pogodben logistični partner, GLS dostavna služba. Praviloma se dostave vršijo v dopoldanskih urah, zato predlagamo, da za naslov dostave navedete naslov, kjer se v dopoldanskih urah nahajate. Vpišite tudi vašo telefonsko številko, saj se dostavljalec predhodno najavi o dostavi paketa.
Postopek dostave
Ko je paket odposlan, prejmete na vaš e-mail obvestilo (e-mail naslov, ki ste ga vnesli ob oddaji naročila), ki vsebuje predviden čas dostave in povezavo do spletne aplikacije, kjer lahko naknadno spremenite datum, naslov ali pa izberete dostavo v ParcelShop (paketna trgovina). GLS kurir vas bo pred prihodom poklical na vašo mobilno telefonsko številko, ki ste jo vnesli ob oddaji naročila in se z vami dogovoril o načinu dostave. V primeru, da vas kurir ni mogel priklicati in v primeru neuspešnega poskusa dostave vam pusti sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 50) ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi).
Kako lahko prevzamem izdelke preko dostavne službe GLS?

FlexDelivery Service - Fleksibilna dostava Trije poskusi dostave. Ko je paket poslan, prejmete na vaš e-mail obvestilo, ki vsebuje predviden čas dostave in povezavo do spletne aplikacije, kjer se po želji lahko odločite o petih načinih dostave (dostava v ParcelShop (paketna trgovina), dostava na drug naslov, dostava v GLS depo, izbira drugega dneva dostave, pooblaščanje drugega prejemnika paketa). Storitev se lahko naroči za vsak paket posebe
.
Parcel Shop

Paketna trgovina Prejemnik vnaprej izbere v katero enoto naj se paket dostavi. Seznam paketnih trgovin si lahko ogledate tukaj. Ko paket prispe v Paketno trgovino, GLS obvesti prejemnika preko elektronske pošte ali preko SMS obvestila. Prejemnik lahko nato prevzame paket v Paketni trgovini v roku 5 delovnih dni.

GLS Paketomat
 V GLS Paketomatu je vaša pošiljka na voljo 24 ur na dan. Takoj, ko vam dostavimo paket v GLS Paketomat boste preko SMS sporočila ali elektronske pošte prejeli kodo za prevzem paketa. Plačilo na Paketomatih je možno zgolj s plačilno kartico. Seznam paketomatov si lahko ogledate tukaj.
V Sloveniji je že več kot 400 paketnih trgovin in 45 Paketomatov.

GLS Slovenija in plačilo po povzetju. Znesek naročenega paketa lahko GLS kurirju plačate ob dostavi na dva načina, z gotovino ali s kreditno / debetno kartico (Visa, Mastercard, BA, Maestro, Karanta). V primeru, da boste svoje naročene izdelke plačali s kartico, vam GLS dostavna služba zaračuna dodatno provizijo, ki znaša 1,13% od zneska odkupnine. Za storitev vam GLS kurir izda račun.

MOŽNOSTI PLAČILA

Plačilo po predračunu
Nudimo tudi možnost plačila po predračunu, katerega kupec poravna z nakazilom na TRR podjetja Agencija Zajček d.o.o. V kolikor uporabnik v roku 3 dni ne bo poravnal zneska po predračunu, bo naročilo zavrnjeno. Zaželeno je, da uporabnik o poravnanem predračun obvesti ponudnika na elektronski naslov info@agencija-zajcek.net. Pri plačilu navedite naslednje podatke: Podjetje: Agencija Zajček d.o.o. Naslov: Dunajska cesta 114, 1000 Ljubljana IBAN: SI61000 0000 6776 282  SWIFT:​HDELSI22 Plačilo lahko poravnate preko UPN obrazca z referenco, ki jo boste dobili ob zaključku nakupa.

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Domena http://agencija-zajcek.net in http://AZ-darila.si   je last podjetja Agencija Zajček d.o.o.  AZ-darila  je blagovna znamka in ime spletne trgovine za naročanjem promocijskega materjala in poslovna darila.
PODATKI O PODJETJU

Podjetje: Agencija Zajček d.o.o.
Naslov: Dunajska 144, 1000 Ljubjana
dejavnost: dobava in tisk promocijskega materjala in izdelkov – veleprodaja, spletna trgovina
smo davčni zavezanci, ID za DDV SI1540248
7matična številka: 6025285000
datum ustanovitve: 15. 9. 2011

NAČINI NAROČANJA:
– po telefonu  tel:+ 386 41 947  065
– e-mail: info@agencija-zajcek.net
– spletna trgovina
Postopek 

NAROČANJA v spletni trgovini:
1. Izberite izberite izdelek
2. Izberite barvo izdelka.
3. Izberite velikost in vpišite količino ter potrdite izbor s pritiskom na gumb V košarico.
4. Izbrane izdelke lahko kadarkoli pregledate in uredite v zavihku Košarica.
5. Ko želite nakup zaključiti, v košarici v prvem koraku “Pregled” izpolnite obvezna polja.
6. Izberite način dostave oz. prevzema.
7. Če kupujete kot registriran uporabnik, so vam v sistemu vedno na voljo tudi podatki o preteklih nakupih, statusu trenutnega naročila ter računi.

HRANJENJE PODATKOV:
Vse podatke hranimo skladno z GDPR in na podjetju običajen način. Podatki o vašem naročilu bodo v shranjeni v sistem e-trgovine. Trajno hranimo vse podatke, ki so zakonsko obvezni za obdelavo posla. Ostale podatke hranimo samo, če se vi s tem strinjate.
Pogodba (račun) se pošlje po e-pošti.
Vaše podatke, povezane z obdelavo posla, bomo uporabili za obdelavo posla, za obveščanje o statusu naročila in za pošiljanje.
Več o politiki varovanja podatkov najdete na koncu splošnih pogojev poslovanja
.
ROK OBDELAVE NAROČILA: 
Vaše naročilo bo obdelano v 3 delovnih dneh, običajno pa v 24 urah.ZALOGA:   Če naročenih izdelkov ne bomo mogli dobaviti, vam bomo ponudili alternativo oz. ustrezno podaljšali rok dobave. Tiskamo izključno po naročilu, zato menjave in vračila izdelkov niso možni.

PREVZEM IN DOSTAVA: 
 izdelke pripravimo za prevzem (od ponedeljka do petka 7h do 16.30) ali vam pošljemo s kurirsko pošto v 2 do 15 delovnih dneh. Izdelke bomo dostavili na naslov, ki ste ga navedli ob nakupu. Vaša telefonska številka bo posredovana tudi kurirski službi, da vam bodo posredovali sporočilo o dostavi.

NAČIN PLAČILA:
-po predračunu
-po pogodbi

CENE:
Redne cene v spletni trgovini veljajo v trenutku oddaje naročila. Če se cena v času med oddajo naročila spremeni, omogočimo kupcu nakup po ceni, ki je zanj ugodnejša.

SPLETNE CENE:
Spletne cene veljajo za izbrane izdelke, ki so trenutno aktualni in vam jih želimo ponuditi po posebej ugodni ceni. Naročilo izdelkov v spletni akciji je možno izključno preko spletne trgovine.

DDV: 
Smo davčni zavezanec, vse cene so brez DDV-jaDDV 22 % bo obračunan na koncu računa.
Če ste davčni zavezanec iz EU in imate veljavno VIES davčno številko, bo spletna trgovina to samodejno preverila in vam DDV, ki velja za obračun v Sloveniji, ne bo obračunala. Slovenski DDV se ne obračuna za naročila kupcev zunaj EU (velja za pravne in fizične osebe). DDV se ne obračuna pod pogojem da AGENCIJA ZAJČEK d.o.o.. izdelke izvozi.

POPUSTI
a) količinski popusti
V spletni trgovini so vam pri nekaterih izdelkih na voljo količinski popusti. Če potrebujete večjo količino, nam lahko pišete in vam bomo izdelali individualno ponudbo.
b) spletni popusti
Občasno ponujamo posebne akcije, ki veljajo samo za naročila v spletni trgovini. Če ni posebej navedeno, veljajo popusti, ponujeni v spletni trgovini, samo za spletna naročila, ne pa tudi za naročila preko e-pošte, telefona ali osebno.

BISTVENE LASTNOSTI BLAGA IN STORITEV:
Uporabljamo kakovostne izdelke, na katere tiskamo z obstojnimi in ekološkimi barvami oz. postopki tiska.
Materiali in posebnosti izdelave so navedeni pri vsakem izdelku posebej. V primeru, da določena lastnost izdelka, ki vas zanima, ni posebej navedena, nas kontaktirajte.
Načeloma izbiramo preskušene proizvajalce, vseeno pa lahko pri izdelkih prihaja do določenih odstopanj. Primer: barva izdelkov lahko od lota do lota odstopa in tabele velikosti so zgolj informativne narave. Proizvajalci si pridržujejo pravico do 10 % odstopanja v velikostih izdelkov.Slike so simbolične in avtorsko zaščitene.

GARANCIJA:
Vsi izdelki so kakovostni. Če naletite na izdelek z napako, ga lahko vrnete osebno ali z navadno pošto. Izdelek bomo popravili ali zamenjali na naše stroške.
Reklamacije: Reklamacije sprejemamo ob predložitvi reklamiranega blaga v celoti in računa. Rok za najavo reklamacije je 8 dni. Rok za vračilo reklamiranih izdelkov pa 30 dni od izdaje računa.

REKLAMACIJE:
Reklamacije sprejemamo izključno ob predložitvi reklamiranega blaga v celoti, in računa. Blago ne sme biti uporabljeno, oprano ali nošeno. Rok za najavo reklamacije je 8 dni, rok za vračilo reklamiranih izdelkov pa 30 dni od izdaje računa.

ODSTOP OD POGODBE:
Pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o Potrditvi prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Sklenjena pogodba (naročilo oziroma račun) med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja AGENCIJA ZAJČEK d.o.o. Registirianim kupcem je sklenjena pogodba (naročilo) na voljo v elektronski obliki v uporabniškem profilu (Moj račun). Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe tudi z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@agencija-zajcek.netS potrditvijo teh splošnih pogojev poslovanja se strinjate, da odstop od pogodbe po potrjenem naročilu ni več možen. V primeru manjšega naročila potiskanih izdelkov skladno s 43.č členom, 5. točka, 2. odstavek, stranka nima pravice odstopa od pogodbe, saj so vsi izdelki iz naše spletne trgovine narejeni po natančnih navodilih posameznega kupca in so prilagojeni njegovim potrebam. Zaradi specifičnosti in svoje narave takšni artikli niso primerni za vračilo. Ob naročilu izdelkov bodite pozorni, da naročite pravilne velikosti.

GDPR
AGENCIJA ZAJČEK d.o.o. z vašimi podatki ravnamo nadvse skrbno in odgovorno. Podatke obdelujemo v skladu s trenutno veljavno zakonodajo in skrbimo za varno uporabniško izkušnjo.Evropska unija je sprejela Splošno uredbo o varstvu podatkov bolj znana po kratici GDPR. Uredba prinaša nekaj novosti na področju obdelave in uporabe osebnih podatkov. Za več vprašanj smo vam na voljo – tukaj nam pošljite svoje GDPR vprašanje.

PIŠKOTKI in OBVEŠČANJE
Stran uporablja piškotke. Piškotki omogočajo shranjevanje zgodovine iskanja in vam bodo olajšali iskanje. Hkrati nam piškotki omogočajo hitrejše izboljševanje uporabniške izkušnje na strani, saj hitreje najdemo napake in jih lahko sproti odpravljamo.Iz spletnih  trgovin  http://agencija-zajcek.net in http://AZ-darila.si boste po opravljenem naročilu prejeli še nekaj e-sporočil, med katerimi so potrditvena sporočila in obvesila, povezana z vašim naročilom. Čez nekaj dni boste lahko prejeli še sporočilo s povabilom, da ocenite svoj nakup. Ocenjevanje je povsem anonimno, shranjena bo ocena, ne pa tudi vaši osebni podatki. V zameno za oceno lahko prejmete kodo za popust, ki je prenosljiva in ni vezana na nobene osebne podatke.

ZADRŽEK:
Pridržujemo si pravico do spremembe ponudbe in cen brez predhodne napovedi, do napak v spletni trgovini in do zavrnitve naročila.

MOŽNOST IZVENSODNEGA REŠEVANJA POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. AGENCIJA ZAJČEK d.o.o. ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.V primeru morebitnega spora je pristojno sodišče v Ljubljani, pri čemer se uporablja slovensko pravo.

Splošni pogoji poslovanja
Dostava
Možnosti plačila 
Nastavitve zasebnosti 
Politika piškotkov 
OUTLET shop
Moj račun
Košarica
animacija bajtaBELA CRNA scaled

Vrednost darila za javne uslužbence, Omejitev vrednosti daril, Pravilnik o omejitvah in dolžnostih uradnih oseb v zvezi s sprejemanjem daril , Vrednost darila za učitelje obesek vsemu bom kos č informacij preberi več obesek zasanjana lili knjižno kazalo vsemu bom kos knjižno kazalo zasanjana lili